[GHID]Modificare valori arme
Pagina 1 din 1
[GHID]Modificare valori arme
1) Deschideţi Navicat.
2) Player, tabel Item_Proto
3) Găsiţi Id-ul de arme pe care doriţi să o modificaţi.
4) Pentru a face schimbări modificati:
-Name = Weapon
-Type = Tipul
-Subtip = Tipul armei. Exemplu: o mână, două mâini, pumnal ...
-antiflag, steag, wearflag, immuneflag: Cine poate folosi (clasa de caractere care pot utiliza)
limittype0-type = nivel limita de utilizare arma. Exemplul 1 = de nivel 1
limitvalue0-limită = Valoarea nivelului de a folosi arma..
applytype0-type = bonus (de exemplu, viteza de atac = 7)
-applyvalue0 = Suma de Bonus
-type = applytype1 bonus dublu (2 MP = maxim)
-applyvalue1 = Cantitatea de bonus dublu
applytype2-type = 3 Bonus (3 = Vitality)
-applyvalue2 = Cantitatea de 3 Bonus
-value0 = Valoare de Semi-om
-value1 = Valoare minima de atac magic
-value2 = Valoare maxim de atac magic
-value3 = Valoare minima de atac
-value4 = Valoare maxima de atac
-value5 este în valoare de rafinare. De exemplu, o armă +0 este diferit de un +9.
-socket_pct = Numărul de slot pentru pietre
Tradus din Portugheza cu Google Tranducere si editat de mine (Cataclismo).
2) Player, tabel Item_Proto
3) Găsiţi Id-ul de arme pe care doriţi să o modificaţi.
4) Pentru a face schimbări modificati:
-Name = Weapon
-Type = Tipul
-Subtip = Tipul armei. Exemplu: o mână, două mâini, pumnal ...
-antiflag, steag, wearflag, immuneflag: Cine poate folosi (clasa de caractere care pot utiliza)
limittype0-type = nivel limita de utilizare arma. Exemplul 1 = de nivel 1
limitvalue0-limită = Valoarea nivelului de a folosi arma..
applytype0-type = bonus (de exemplu, viteza de atac = 7)
-applyvalue0 = Suma de Bonus
-type = applytype1 bonus dublu (2 MP = maxim)
-applyvalue1 = Cantitatea de bonus dublu
applytype2-type = 3 Bonus (3 = Vitality)
-applyvalue2 = Cantitatea de 3 Bonus
-value0 = Valoare de Semi-om
-value1 = Valoare minima de atac magic
-value2 = Valoare maxim de atac magic
-value3 = Valoare minima de atac
-value4 = Valoare maxima de atac
-value5 este în valoare de rafinare. De exemplu, o armă +0 este diferit de un +9.
-socket_pct = Numărul de slot pentru pietre
Tradus din Portugheza cu Google Tranducere si editat de mine (Cataclismo).
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
|
|